Beskrivelse
Produktet er en serviceaftale fra IBM. Der tilbyder omfattende support til din server. Denne aftale er designet til, at give dig ro i sindet ved, at sikre At din IT-infrastruktur altid er i topform.
Vigtige detaljer om produktet.
– Serviceaftalen dækker 5 dage om ugen. 9 timer om dagen
– Responstid på blot 4 timer ved problemer
– Gælder for specifikke modeller. EServer xSeries 360 (8686). 360 VL (8686). 440 (8687) og 450 (8688)
– Aftalen inkluderer garantiforlængelse. Reservedele og arbejdskraft
– On-site service sikrer hurtig hjælp direkte på din lokation
Med denne serviceaftale kan du være sikker på At enhver nedetid vil blive håndteret hurtigt og effektivt. IBM ’S professionelle teknikere står klar til, at hjælpe med eventuelle tekniske udfordringer Så du kan fokusere på din kerneforretning uden bekymringer.
Aftalen er ideel for virksomheder. Der kræver stabilitet og hurtig reaktionstid i deres IT-miljø At have adgang til ekspertise fra IBM betyder At du får den bedste support til dine servere og kan minimere risikoen for driftsforstyrrelser.
Invester i denne serviceaftale for, at optimere driften af dine IBM-servere og sikre en problemfri oplevelse. Det er en smart løsning for enhver virksomhed; Der ønsker, at maksimere sin IT-investering.